E caratteristiche è u prucessu di l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua in a fabbrica di l'alimentariu

6

L'acqua di lignu prodotta da l'alimentariu hà sempre disturbatu a nostra vita.L'acqua di l'imprese alimentarii cuntene diversi contaminanti inorganici è organici, è ancu parechji batteri, cumprese Escherichia coli, pussibuli batteri patogeni è diversi batteri, cusì a qualità di l'acqua hè fangosa è brutta.Per trattà e fognature alimentari, avemu bisognu di l'equipaggiu di trattamentu di l'alimentari.

Caratteristiche di l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua di l'acqua in a fabbrica di l'alimentariu:

1. U settore cumpletu di l'equipaggiu pò esse intarratu sottu à a capa congelata o postu nantu à a terra.A terra sopra l'equipaggiu pò esse usata cum'è greening o altre terra, senza custruzzione di case, riscaldamentu è insulazione termale.

2. U prucessu d'ossidazione di u cuntattu biologicu sicundariu adopta l'ossidazione di u cuntattu biologicu push-flow, è u so effettu di trattamentu hè megliu cà quellu di u tank d'ossidazione di u cuntattu biologicu cumpletamente mischiatu o in dui fasi.In cunfrontu cù u tank di fangu attivatu, hà un voluminu più chjucu, una forte adattabilità à a qualità di l'acqua, una bona resistenza à a carica di l'impattu, una qualità di effluent stabile è senza bulking di fanghi.U novu filler solidu elasticu hè utilizatu in u tank, chì hà una grande superficia specifica è hè faciule per i microorganisimi per appiccà è sguassà a membrana.Sottu à i stessi cundizioni di carica urganica, a tarifa di rimuzione di materia urganica hè alta, è a solubilità di l'ossigenu in l'aria in l'acqua pò esse migliurata.

3. U metudu d'ossidazione di u cuntattu biologicu hè aduttatu per u tank biochimicu.A carica di u voluminu di u so riempimentu hè relativamente bassu, u microorganismu hè in u so propiu stadiu di oxidazione, è a pruduzzione di fangu hè chjuca.Ci hè solu più di trè mesi (90 ghjorni) per scaricate u fangu (pumped o disidratatu in sludge cake per u trasportu fora).

4. In più di l'evacuazione di l'altitudine cunvinziunali, u metudu di deodorizazione di l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua di l'alimentariu hè ancu equipatu di misure di deodorizazione di a terra.

5. Tuttu u sistema di trasfurmazioni di l'equipaggiu hè dutatu di un sistema di cuntrollu elettricu cumplettamente autumàticu, chì hè sicuru è affidatu in u funziunamentu.Di solitu, ùn hà micca bisognu di persunale speciale per gestisce, ma solu bisognu di mantene è mantene l'equipaggiu in una manera puntuale.

7 8


Tempu di Postu: Feb-06-2023