Pressa di cilindru, drenatore di polpa a spirale, pressa a vite

A pressa a vite hè un tipu d'equipaggiu chì usa l'estrusione fisica per a desidratazione.L'equipaggiu hè cumpostu da un sistema di trasmissione, una scatula d'alimentazione, una fresa spirale, una schermu, un dispositivu di bloccu pneumaticu, un tank di raccolta d'acqua, un quadru è altre parti.I materiali entranu in l'equipaggiu da a scatula di alimentazione è sò sottumessi à a compressione di pressione passu à passu sottu u trasportu di l'auger spirale.L'acqua eccessiva hè scaricata da u screnu attraversu l'outlet, è u materiale chì hè statu cacciatu da l'acqua hè cuntinuatu à esse trasportatu da l'auger spirale.A pressa a vite prodotta da a nostra cumpagnia hà subitu una derivazione teorica ripetuta è precisa, u calculu è a verificazione sperimentale, cumminata cù u veru feedback di parechji utilizatori annantu à l'anni di usu, è hè stata cumpletamente aghjurnata à una seria di equipaghji maturi.Analizeghja accuratamente diversi materiali di disidratazione preparati da i clienti, adopra diverse paràmetri tecnichi, è veramente ottene un bassu cunsumu d'energia, un altu rendimentu è una bassu umidità, chì permette à i materiali di passà a circulazione secundaria, risparmiendu cusì assai costi di trasfurmazioni.

Caratteristiche di l'equipaggiu

a

1. Low costs upirativu
A pressa a vite adotta u principiu di a disidratazione di estrusione fisica, chì elimina a necessità di fonti di calore supplementari durante u prucessu di disidratazione, è hà un cunsumu energeticu estremamente bassu cumparatu cù l'equipaggiu di secchezza simili.

2. Funzionamentu cuntinuu è alta capacità di trasfurmazioni
I paràmetri di l'auger spirale sò calculati è analizati attraversu a meccanica, è i prucessi spiciali sò usati per aumentà a spinta assiale di u cuscinettu, risolvendu cumplettamente u prublema di u funziunamentu non cuntinuu causatu da slipping, bridging, ritornu di materiale, rapportu di l'arbre, è altri motivi. .A capacità di trasfurmazioni per unità di tempu hè assai aumentata.

3. Bassu cuntenutu di umidità in slag discharge
A causa di a larga varietà di materiali chì aspettanu a desidratazione, i diversi materiali anu diverse dati cum'è u cuntenutu di umidità, u rapportu di l'acqua moleculare, a viscosità, u cuntenutu di fibre, l'assorbimentu di l'acqua, a tenacità, a materia urganica o inorganica, etc. L'ingegneri di a nostra cumpagnia analizzaranu i materiali furniti da ogni cliente per calculà i paràmetri applicabili à i materiali è fà l'equipaggiu adattatu.

Scopu di l'applicazione

A pressa Screw hè adattata per diversi materiali, cum'è polpa, bagasse, residui medichi, polpa di paglia, polpa di legnu, paglia, polpa di cuttuni, polpa di bambù, radici di piante, residui di granu, è residui di mela, xilitol, residui di fecce, rifiuti alimentari, frutti. residuu, residuu di tè, basura, residuu di mulinu di carta, residuu di fagioli, basura domestica, fondi di caffè usati, residu di patata, pò ancu esse usatu per a cuncentrazione è a disidratazione di polpa sbiancata, a spremitura è a cuncentrazione a disidratazione di pasta di carta, a cuncentrazione. è a disidratazione di a polpa idraulica è a polpa deinked, è a spremitura è l'asciugatura di a polpa lavata.

b

Tempu di post: 23-Jan-2024