Introduzione di a macchina di flottazione d'aria à flussu verticale

nutizie

U trattamentu di l'acqua residuale hà sbulicatu diverse imprese, in particulare alcune piccule è medie imprese, cum'è a fabbricazione di carta, stampa, alimentazione, petrochimica è altre imprese.Jinlong Company hà introduttu un dispositivu di flottazione d'aria à flussu verticale basatu annantu à anni di sperienza pratica in u trattamentu di l'acqua.

 

Stu equipamentu hà bolle grandi è densi, diametru più chjucu, finu à 20 microns, è adsorzione più forte.In u prucessu di reazzione, i microbubbles si combinanu cù flocs, è a separazione di solidi suspesi è acqua hè cumpleta istantaneamente è cumpletamente.U fangu in u fondu di u tank pò esse scaricatu intermittenti.L'operazione mostra chì l'effettu di u trattamentu hè stabile, affidabile, finu à u standard, faciule d'operare, faciule da maestru, u costu di u funziunamentu bassu, è hè statu largamente elogiatu da l'utilizatori.

 

Caratteristiche di a macchina di flottazione d'aria à flussu verticale

1. Grande capacità di trasfurmazioni, alta efficienza è menu occupazione di a terra.

2. U prucessu è a struttura di l'equipaggiu sò simplici, faciuli à aduprà è mantene.

3. Si pò eliminà sludge bulking.

4. U SS flottante è SS affundendu pò esse ridutta significativamente.

5. L'aerazione à l'acqua durante a flotazione di l'aire hà un effettu evidenti nantu à l'eliminazione di surfactant è l'odore in l'acqua.À u listessu tempu, l'aerazione aumenta l'ossigenu dissolutu in l'acqua è reduce una parte di COD insoluble, chì furnisce e cundizioni favurèvuli per u trattamentu sussegwente.

6. Per a fonte di l'acqua cù a temperatura bassa, a turbidità bassa è più alga, a macchina di flottazione di flussu verticale pò ottene un bonu effettu di trattamentu.


Tempu di Postu: Oct-08-2022