Attrezzatura di Pulping Meccanica, nodatore a doppia vite

Attrezzatura di Pulping Meccanica, nodatore a doppia vite

Pulping meccanica chimica hè un metudu di pulping chì usa pretrattamentu chimicu è post-trattamentu di macinazione meccanica.Prima, cunduce un pretrattamentu ligeru (immersione o cucina) cù sustanzi chimichi per sguassà una parte di l'hemicellulose da i chips di lignu.A lignina hè menu o quasi micca dissoluta, ma a capa intercellulare hè sbulicata.Dopu quì, u mulinu di discu hè utilizatu per u post-trattamentu per macinà i chips di lignu ammorbiditi (o chips d'erba) per separà e fibre in a polpa, chì hè chjamata pulpa chimica meccanica (CMP).

A macchina di knotter doppia vite hè applicabile à a polpa ruvida di chips di legnu, chips di bambù, materiali di ramu, paglia di risu è altre materie prime.Puderà trasfurmà direttamente e materie prime in fibre di velluto, è pò esse direttamente trasformata in pasta cù raffinatori d'alta concentrazione.

A macchina knotter doppia viti hè cumpostu principarmenti di a camara di slurry, basa, dispusitivu di alimentazione, dispusitivu di trasmissioni, mutore principale, etc. Dopu chì u mutore rallenta attraversu u riduttore, u slurry hè imbuttatu in a camera di slurry grinding through the screw, è hè disintegratu. in fibre di velluto sottu u forte strofinamentu è grinding di a piastra di macinazione.A macchina hà una struttura simplice, una stallazione còmuda è un mantenimentu faciule.


Tempu di posta: 05-Jan-2023