Dispositivo di dosaggio PE per u trattamentu di l'acqua residua

U dispusitivu di dosing PE hè un inseme cumpletu di l'equipaggiu chì integra a dosa, l'agitazione, u trasportu di liquidu è u cuntrollu automaticu.

 Introduzione di u produttu è Scopu di l'applicazione

 A scatula di dosaggio di plastica PE utilizza materie prime PE impurtate è hè furmata da u molding rolling in una volta.Hè divisu in scatuli di dosing quadrati è barili di dosing circulari.L'specificazioni è i mudelli di a serie di scatula di dosa plastica varianu da 80L à 5 metri cubi.

 Hè largamente utilizatu in l'acqua cruda, trattamentu di l'acqua, farmaceutica, stampa è tintura di tessili, lavaggio acidu è galvanoplastia, fornitura d'acqua di caldaia, è sistemi d'acqua di rinfrescante di l'aria condizionata cintrali in centrali elettriche, Diversi sistemi di dosa è sistemi di trattamentu d'acqua in l'industria petrochimica.Cum'è l'aghjunzione di coagulante, fosfatatu, ammonia, acqua di calce, stabilizzatore di qualità di l'acqua (inhibitore di corrosione), inibitore di scala, pesticidi liquidi è altre prutezzione ambientale è industrie di l'ingegneria ambientale, hè una scelta ideale per a prutezzione di l'ambiente è l'ingegneria ambientale chì sustene u cisterna di suluzione chimica, industriale. cisterna di dosa di trattamentu d'acqua, tamburu di mistura, cisterna di misurazione, cisterna di suluzione, almacenamentu di liquidu chimicu, etc.

图片2

Vantaghji di l'equipaggiu

  1. Funzionamentu cumplettamente automatizatu, operazione faciule, mantenimentu simplice, grande capacità di dosa, quantità di dosa precisa è custante, è quantità di dosa regulabile.
  2. Facile da pulisce, resistente à a corrosione, igienica, ligera, riciclabile, robusta è resistente à a corrosione.
  3. Puderà sopra u fretu, l'alta temperatura, l'alkali acidu, a radiazione ultravioletta, è ùn hè micca propensu à l'invechjamentu, è hà una longa vita.
  4. L'attrezzatura hè chjuca in grandezza, occupa una zona chjuca, hè faciule d'operazione è di mantene.
图片1

Tempu di Postu: Dec-13-2023